Fiind cunoscut printre amicii mei ca un fel de Sherlock Holmes, am primit deunazi urmatorul caz: patronul unei mici firme de arhitectura intampina mai multe probleme. Intai si intai, lucruri logistice: afacerea a crescut mult si ar fi avut nevoie de lucrurile acela de care nici un manager nu vrea sa auda: un server, cineva care sa tina contabilitatea, plus programul aferent acestui lucru, un sediu mai mare, angajarea mai multor oameni. Dar nu avea buget pentru toate acestea.
Apoi, se tot lovea de problemele de comunicare - in interiorul si in afara firmei. Situatiile acelea cand era in alt oras si trebuia sa se sfatuiasca asupra unui caz cu un partener. Sau cand nu putea fi in 10 locuri in acelasi timp. Una dintre zilele acelea cand de dimineata ar trebui sa fie in Cluj, la pranz intr-o sendinta la sediul firmei si pe la orele 16 in Timisoara. Si ca sa complice cazul si mai mult, adaugase si problema securitatii. Documentele cu care lucreaza sunt confidentiale, cazurile clientilor la fel, iar o investitie intr-un sistem super-securizat (care oricum nu ar incapea in cele 5 incaperi ale firmei) costa ceva. La fel si oamenii care l-ar fi intretinut.

Cam acesta era cazul. Noroc ca doar cu cateva zile inainte ma intalnisem cu un amic ce imi vorbise despre Sistemul Virtual Desk de la GECAD NET. Un serviciu ce foloseste solutii online Microsoft ce raspunde fix acestor probleme. Prin Virtual Desk, firmele pot beneficia de email, stocarea datelor, management de blackberry, mesagerie instantanee si indicator de prezenta, grupuri de utilizatori, cautare in lista de contact, transfer de fisiere si multe altele. Si atunci i-am trimis celui care imi daduse cazul adresa de web a celor de la GECAD NET (www.virtualdesk.ro) , spunandu-i ca tot ce trebuie sa faca este sa le dea un semn si un specialist va veni la sediul sau, explicandu-i cum printr-un simplu abonament lunar isi putea rezolva toata problemele sale. Simplu, modern si sigur.
Iata cum Virtual Desk m-a ajutat sa rezolv cazul biroului virtual.

700 km distanta intre tine si clientul tau cel mai important si un proiect care necesita 2 intalniri pe zi. Da, se poate

Ai o firma mica, dar care care incepe sa ridice probleme ca una care nu mai este asa de mica. Plecarile oamenilor in teritoriu sunt tot mai dese, si, cum e si firesc, cerintele clientilor sunt tot mai mari odata cu extinderea ta. Si iata cum incepi sa te lovesti de tot felul de probleme: Alex T de la marketing are nevoie sa fie in permaneta conectat la emailul firmei, Ana M cere mereu documentele din arhiva, ca sa nu mai zicem ca nimanui nu ii place sa faca 700 km pana la clientul cel mai important.

Dar acum exista o solutie. Virtual Desk de la GECAD NET propune un pachet ce include produsele premium de comunicare si mediu colaborativ ale Microsoft. Prin Virtual Desk, firmele pot beneficia de email, stocarea datelor, management de blackberry, mesagerie instantanee si indicator de prezenta, grupuri de utilizatori, cautare in lista de contact, transfer de fisiere si multe altele. Toate aceste servicii sunt puse la dispozitia utilizatorilor prin simpla configurare a unui cont cu abonament lunar.

Folosind solutiile promovate de Virtual Desk de la GECAD NET se elimina costul achizitiei si detinerii de servere, costul administrarii serverelor si dispar bataile de cap cu update-uri, patch-uri, proceduri de backup sau mentenanta. Toti angajatii companiei beneficiaza de mobilitate completa – putand accesa prin Internet, de oriunde, serviciile si aplicatiile de business. In plus, utilizatorii pot beneficia de cele mai noi versiuni de software fara costuri aditionale iar numarul de utilizatori se poate extinde fara alte upgrade-uri de hardware.

Virtual Desk de la GecadNetGECAD NET poate fi accesat la www.virtualdesk.ro


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri