Decizia de a deschide acest centru a apartinut managementului local ca urmare a cererii tot mai mari din partea consumatorilor pentru astfel de servicii.

Pe de alta parte, Razvan Petrescu, directorul general al Nokia Romania, afirma ca inmultirea serviciilor si aplicatiilor oferite utilizatorilor va duce si la o crestere a vanzarilor de smartphone-uri.

Centrul lansat impreuna cu Euristic Partner va avea opt angajati, iar oficialii celor doua companii isi doresc ca in jumatate de an sa ajunga la circa 2.500 de clienti lunar.

Pe de alta parte, investitia in acest centru ar trebui sa fie amortizata intr-un an si jumatate, a declarat Razvan Marinescu, directorul general al Euristic Partener, fara sa precizeze insa daca suma necesara lansarii a fost oferita de Nokia ori de compania pe care o conduce.

Nokia Care Centre va oferi servicii de reparatii standard, reparatii post-garantie, reciclare suport precum activarea a diferite servicii ori vanzarea de accesorii, dar si asistenta ori posibilitatea de a testa diferite aplicatii precum harti, muzica, mesagerie si jocuri.

Clientii centrului vor plati doar pentru reparatiile post-garantie, preturile fiind de 20, 40, 60 si 80 de lei, fara TVA, in functie de complexitate.

Principala linie de business a Euristic Partner este cea de service de telefoane mobile, compania avand de cinci ani un parteneriat cu Orange, prin care repara toate tipurile de telefoane prezente in oferta operatorului telecom.

Euristic Partner mai opereaza intr-un centru de suport in care cei 75 de angajati ai companiei repara lunar intre 12 si 16.000 de telefoane.

Firma a avut anul trecut afaceri de 1,37 milioane de euro, iar pentru acest estimeaza o crestere cu in jur de 5%.

Nokia Care Centre este situat in Bucuresti, Strada Grigore Alexandrescu Nr. 59.