Furnizorul de solutii si servicii in domeniul tehnologiei informatiei a anuntat ca i-a fost incredintat un contract de outsourcing pentru o perioada de patru ani, avand ca obiect furnizarea in regim non-stop de servicii de help desk pentru Clalit Health Services, cea mai mare organizatie de management a serviciilor de asistenta medicala (Healthcare Management Organization - HMO) din Israel si una dintre cele mai mari din lume.

Contractul are o valoare de aproximativ 4 milioane dolari si include optiunea de extindere pentru o perioada de inca patru ani.

Ness va oferi serviciile care fac obiectul contractului prin intermediul centrului sau, IT Client Service Center, care este localizat in cadrul Ness si care va functiona dupa un model de masurare a performantei la iesire, stabilit in conformitate cu standardul agreat pentru nivelul serviciilor (SLA).

Centrul va deservi miile de angajati ai Clalit si va constitui un punct de contact al diviziei IT a companiei pentru toate locatiile pe care le are, 14 spitale si 8 districte, ca si pentru toate farmaciile private cu care colaboreaza.

Totodata, centrul Ness va oferi o gama variata de solutii de suport, inclusiv suport la nivel de expert pentru aplicatii unice din zona healthcare, precum si suport pentru erori hardware si va fi operat de catre Unified Reference and Delivery (URD) Center al Ness Technologies, cel mai mare centru de help desk din Israel, care deserveste clientii de outsourcing.

Centrul URD preia un milion de apeluri pe an de la mai mult de 100.000 de utilizatori finali.

Ness Technologies este de 16 ani pe piata IT din Romania si este cel mai important furnizor de servicii IT din regiune pentru sectorul utilitatilor.

Romania este una dintre cele 16 locatii internationale unde Ness isi desfasoara activitatea.