Conducerea companiei doreste ca pana la finalul anului viitor cifra de afaceri sa ajunga la aproximativ 4,6 milioane de euro, a declarat pentru Wall-Street Grégoire Vigroux, director de dezvoltare in cadrul CallPoint New Europe, operator de call center care a fost lansat initial in Bulgaria in 2004, iar din 2007 este prezent si in Romania.

CallPoint New Europe are in jur de 650 de angajati in Romania si Bulgaria, iar pentru 2010, Vigroux estimeaza afaceri de 7 milioane de euro si un profit net de 710.000 de euro in cele doua tari .

Pe de alta parte, managerul preconizeaza ca in 2011 compania va avea un numar dublu de angajati si va ajunge la 14 milioane de euro. Romania va genera o treime din suma, adica circa 4,6 milioane de euro.

CallPoint New Europe are in Romania (in call centerul din Global City Business Park- zona Pipera din Capitala) circa 190 de angajati, care furnizeaza servicii de asistenta si achizitii pentru clienti, colectii si cercetare de piata in 10 limbi, inclusiv in romana.

Printre cei 12 clienti ai operatorului pe piata locala se numara companii din domeniile financiar-bancar, retail si telecom.

Firma a fost infiinta de Yann Bidan si Grégoire Vigroux, doi intreprinzatori din Franta, iar din 2008 compania are ca actionar minoritar fondul de investitii Global Finance Growth Fund.