Compania a anuntat aplicatia @earlybird Exclusive Offers, care va oferi tranzactii cu produse si evenimente care vor aparea in timp real pe contul Twitter @earlybird. Utilizatorii pot urmari acest cont pentru a avea acces la tranzactii.

Acest tip de serviciu mai este folosit de site-uri de comert online.

De asemenea, serviciul beneficiaza de avantajele unor companii ca Dell, care a investit milioane de dolari pentru a posta mesaje cu anunturi de vanzare pe Twitter.

Tranzactiile ar putea cuprinde atat produse cat si evenimente (bilete pentru concerte sau pentru vacanta). Twitter a anuntat ca ar putea filtra tranzactiile in functie de categorii.

Retailerii vor determina pretul articolului si cate sunt disponibilie. Site-ul de microblogging va primi un procent in urma vanzarilor, iar retailerii vor colecta seriile cartilor de credit si vor incheia tranzactia, anunta The New York Times.

Aceasta abordare este diferita de cea la care se asteptau analistii prin care retailerii ar putea oferi tranzactii bazate pe ceea ce discuta utilizatorii. De exemplu, un magazin de incaltaminte ar putea sa faca o oferta persoanelor care intreaba de cele mai bune incaltaminte din oras. Acest lucru ar putea fi posibil cu mici modificari printr-un nou serviciu a anuntat Twitter.