Compania a avut o crestere cu 33% fata de perioada similara a anului precedent, cand valoarea totala a vanzarilor a fost de 51 milioane dolari. Dupa ce in 2009 a devenit liderul pietei locale de IT, Asesoft Distribution isi propune ca obiectiv pentru 2010 atingerea unei cifre de afaceri de 180 milioane dolari.

"In prima jumatate a anului curent am crescut peste asteptarile privind evolutia pietei de distributie IT si ne-am depasit propriile obiective pentru aceasta perioada. Evolutia buna a companiei a avut loc dupa un an 2009 marcat de provocari, in care am reusit sa ne pozitionam pe locul intai in topul intregii piete de IT din Romania ca cifra de afaceri", a declarat Razvan Ziemba (foto), directorul general Asesoft Distribution.

"In contextul dificil cu care s-a confruntat piata de IT, cresterea Asesoft Distribution a fost posibila datorita unei strategii de business riguroase, care a vizat in permanenta mentinerea resurselor financiare de care dispunem, precum si investitiile continue in marirea eficientei operationale. Un rol semnificativ l-a avut si extinderea portofoliului de furnizori", a adaugat Ziemba.

In 2010, Asesoft Distribution va continua strategia de investitii in vederea consolidarii pozitiei dobandite pe piata romaneasca de IT, iar principalele segmente asupra carora isi va concentra atentia vor fi logistica, sistemul informatic si resursele umane, precum si extinderea gamei de produse distribuite.

De la inceputul anului, Asesoft Distribution a incheiat o serie de contracte cu furnizori noi, printre care se numara Belkin, HTC, Samsung, Sony Audio-Video, Sony Professional.

Un focus important va fi si pe sustinerea resellerilor locali care au un an foarte dificil, compania creand programe speciale pentru sustinerea acestui canal de distributie.

Prin continuarea investitiilor operationale si avand in vedere noile parteneriate, compania mizeaza pe o majorare a vanzarilor de peste 30% pana la sfarsitul anului 2010.

"Pentru Asesoft Distribution, 2010 este un an de crestere, in care ne propunem sa ajungem la o cifra de afaceri de 180 milioane dolari. Desi anul curent se anunta in continuare provocator pentru economia romaneasca, nu doar pentru distributia de IT, consideram ca atat rezultatele bune inregistrate pana in prezent, cat si stabilitatea si puterea financiara a companiei ne vor permite atingerea obiectivelor principale de business, si anume cresterea profitabila a afacerii si consolidarea pozitiei dobandite pe piata", a concluzionat directorul general al companiei.

Asesoft Distribution, companie cu capital integral romanesc care activeaza in domeniul distributiei IT&C, este cel mai mare jucator din piata de IT la nivel local, cu afaceri de 140 milioane dolari in 2009, in crestere cu peste 10% fata de anul anterior.