Vanzarile initiale ale suitei Office 2010 din primele saptamani au fost sub asteptari, desi acestea au fost mai mari decat tendintele inregistrate de versiunea anterioara - Office 2007, scrie PC World.
Office 2010 a fost lansat in urma cu o luna, iar rezultatele au fost mixte, a declarat analistul Stephen Baker, de la NPD.

Numarul de unitati si vanzarile sunt mai mici decat primele doua saptamani de vanzari ale Office 2007, anunta compania de cercetare NPD.

Aceasta tendinta este pusa pe seama faptului ca lansarea Office 2007 a fost o schimbare radicala si a fost lansata in paralel cu Windows Vista. In ultimii trei ani vanzarile de Office 2007, au depasit 1,5 miliarde dolari.

“De data aceasta, Office a fost lansat intr-un sezon in care achizitiile de PC-uri scad si care de-a lungul timpului au avut un impact asupra vanzarilor. Combinarea acestor factori la care se mai adauca nivelul de saturatie explica scaderea initiala a vanzarilor de Office 2010”, mai spune analistul.

Baker spune ca aplicatiile de acest tip gratuite precum Google Docs nu au un impact negative in adoptia Office 2010.

In timp ce produse ca Google Docs joaca un rol in ecosistemul produselor de acest tip, si este cert ca vanzarile slabe de Office 2010 nu au de aface cu alternativele gratuite”, a spus analistul NPD.

Desi Baker a declarat ca astfel de produse sunt mai putin cunoscute de consumatori, acesta recunoaste ca poate fi posibila o scadere in vanzarile de licente.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri