Office 2010 a fost lansat in urma cu o luna, iar rezultatele au fost mixte, a declarat analistul Stephen Baker, de la NPD.

Numarul de unitati si vanzarile sunt mai mici decat primele doua saptamani de vanzari ale Office 2007, anunta compania de cercetare NPD.

Aceasta tendinta este pusa pe seama faptului ca lansarea Office 2007 a fost o schimbare radicala si a fost lansata in paralel cu Windows Vista. In ultimii trei ani vanzarile de Office 2007, au depasit 1,5 miliarde dolari.

“De data aceasta, Office a fost lansat intr-un sezon in care achizitiile de PC-uri scad si care de-a lungul timpului au avut un impact asupra vanzarilor. Combinarea acestor factori la care se mai adauca nivelul de saturatie explica scaderea initiala a vanzarilor de Office 2010”, mai spune analistul.

Citeste si:

Baker spune ca aplicatiile de acest tip gratuite precum Google Docs nu au un impact negative in adoptia Office 2010.

In timp ce produse ca Google Docs joaca un rol in ecosistemul produselor de acest tip, si este cert ca vanzarile slabe de Office 2010 nu au de aface cu alternativele gratuite”, a spus analistul NPD.

Desi Baker a declarat ca astfel de produse sunt mai putin cunoscute de consumatori, acesta recunoaste ca poate fi posibila o scadere in vanzarile de licente.