Astfel, clientii care vin in magazinele retailerului de electrocasnice au ocazia sa testeze pe langa LCD-uri, plasme si LED-uri si serviciile de televiziune digitala ale UPC inclusiv serviciile premium HD si DVR. Clientii interesati au posibilitatea sa plaseze o comanda pentru serviciul dorit. Cererea completata in magazin este ulterior procesata de catre departamentul de telesales al UPC care valideaza informatiile primite si disponibilitatea retelei in zona solicitata.

"Experienta directa, faptul ca pot vedea serviciul digital pe televizorul ales si cum functioneaza media box-urile UPC HD si DVR sunt extrem de importante in decizia de cumparare a clientilor", declara Rui Costa, director consumer products UPC Romania.

Noul parteneriat se aliniaza strategiei de optimizare si restructurare pe care o aplica inca de anul trecut, afirma Lorand Szarvadi, CEO Domo Retail.

Noul canal de vanzari lansat de UPC in parteneriat cu Domo va fi dipsonibil in 28 de locatii din 20 de orase. Orasele in care va functiona canalul de vanzari sunt urmatoarele: Bucuresti, Bistrita, Campina, Braila, Buzau, Galati, Breaza, Botosani, Focsani, Bacau, Roman, Iasi, Targoviste, Mangalia, Slobozia, Miercurea Ciuc, Odorheiu Secuiesc, Turda, Cluj si Zalau.