Steve Jobs, directorul executiv al Apple, a respins orice sugestie legata de problemele tehnice ale iPhone 4, insa a oferit consumatorilor carcase de telefon pentru a inlatura plangerile care au afectat imaginea si actiunile companiei, scrie ABC News.
Intr-o conferinta de presa neasteptata, care a durat 90 de minute, directorul executiv al Apple a afirmat ca problemele de receptie sunt intalnite in intreaga industrie de smartphone-uri, numind rivali ca Research in Motion, Samsung Electronics si HTC Corp.

Jobs sustine ca nu exista nicio problema cu antena iPhone 4 si a acuzat presa ca incearca sa afecteze o companie care se bucura de succes.

Dupa lansarea din luna iunie, unii utilizatori de iPhone 4 s-au plans de pierderi de semnal cand tineau terminalul intr-o anumita pozitie.

De la 28 iunie, Apple a pierdut peste 16 miliarde dolari din valoarea de piata, majoritatea analistilor punand aceasta depreciere pe seama erorii de la iPhone.

“Asa stau lucrurile in industria smartphone-urilor. Telefoanele mobile nu sunt perfecte. Majoritatea celor pe care le-am testat s-au comportat asemanator”, a declarat Steve Jobs.

Analistii spun ca vanzarile de iPhone 4 nu au fost afectate de problema antenei, desi unii au avertizat ca ar putea avea un impact pe termen lung asupra produselor Apple.

De asemenea, mai multi specialisti au declarat ca se asteptau la o atentie mai mare din partea Apple pentru a rezolva aceasta problema, dat fiind ca Jobs este implicat in acest proiect.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri