Directorul executiv al Google, Eric Schmidt, a dublat numarul de achizitii programate pentru acest an, in conditiile in care anumite proiecte interne au dat gres, informeaza Bloomberg.
“Oportunitati sunt, iar banii necesari pentru aceste investitii exista”, a declarat seful companiei.

Google, care detine aproape doua treimi din piata motoarelor de cautare din Statele Unite, face achizitii la fiecare cateva saptamani. La finalul anului trecut, Schmidt avea in plan sa cumpere o companie pe luna.

Cea mai recenta tranzactie a avut loc acum cateva saptamani si a constat in achizitionarea producatorului de jocuri pentru retele sociale, Slide.

Compania prefera sa investeasca in start-up-uri care activeaza in domenii precum tehnologie mobila, publicitate grafica si social media. In prezent, peste 90% din veniturile Google provin din publicitate.

De la inceputul lui 2010, Google a anuntat sau a finalizat circa 18 achizitii, conform datelor Bloomberg, iar in majoritatea cazurilor compania nu a dezvaluit termenii tranzactiilor.

La finalul ultimului trimestru fiscal, gigantul online avea 30 miliarde dolari disponibile in numerar si titluri de valoare.

Actiunile companiei au coborat cu 19% in acest an. Achizitia Slide, pentru care s-a platit aproximativ 200 milioane dolari, va contribui la dezvoltarea competentelor tehnice in privinta retelelor sociale ale Google. Tranzactia urmeaza dupa cumpararea Aardvark la inceputul acestui an, o companie de cercetare, care are si o componenta sociala.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri