“In primul semestru, Dial Telecom a inregistrat o crestere a veniturilor de peste 30% fata de primul semestru din 2009, in ciuda conditiilor economice. Estimam ca acest trend ascendent se va mentine pe tot parcursul anului. Iin acest sens, facem eforturi majore in directia imbunatatirii permanente a gradului de satisfactie al clientilor Dial Telecom din punct de vedere al calitatii si costurilor serviciilor,” a declarat Dinu Malacopol, directorul general al companiei.

Dial Telecom a generat peste 5 milioane de euro din totalul veniturilor de aproximativ 23,9 milioane de euro ale grupului DCS in 2009.

Dial Telecom ofera servicii de telefonie fixa, acces la internet, solutii de date si colocare servere pentru companii.

Citeste si:

In primul semestru din acest an, clientii din companii mici si mijlocii au reprezentat 25% din venituri, acelasi procent fiind reprezentat si de cei corporate, in timp ce restul de jumatate din venituri au provenit de la clientii wholesale.

Compania DCS a fost infiintata in 2005, iar din portofoliul acesteia fac parte brandurile AKTA, care se adreseaza consumatorilor individuali si Dial Telecom pe segmentul corporate.

AKTA furnizeaza servicii de telefonie, internet si televiziune prin cablu si satelit, in timp ce Dial Telecom ofera telefonie fixa, internet si solutii de date si colocare servere, dar doar la nivelul Bucurestiului.