Dial Telecom, divizia de business a companiei Digital Cable Systems, unul dintre cei mai importanti jucator de telecomunicatii pe piata locala, si-a majorat cu 15% numarul de clienti noi fata de aceeasi perioada a anului trecut in timp ce veniturile s-au majorat cu mai mult de 30%, anunta oficialii operatorului.
“In primul semestru, Dial Telecom a inregistrat o crestere a veniturilor de peste 30% fata de primul semestru din 2009, in ciuda conditiilor economice. Estimam ca acest trend ascendent se va mentine pe tot parcursul anului. Iin acest sens, facem eforturi majore in directia imbunatatirii permanente a gradului de satisfactie al clientilor Dial Telecom din punct de vedere al calitatii si costurilor serviciilor,” a declarat Dinu Malacopol, directorul general al companiei.

Dial Telecom a generat peste 5 milioane de euro din totalul veniturilor de aproximativ 23,9 milioane de euro ale grupului DCS in 2009.

Dial Telecom ofera servicii de telefonie fixa, acces la internet, solutii de date si colocare servere pentru companii.

In primul semestru din acest an, clientii din companii mici si mijlocii au reprezentat 25% din venituri, acelasi procent fiind reprezentat si de cei corporate, in timp ce restul de jumatate din venituri au provenit de la clientii wholesale.

Compania DCS a fost infiintata in 2005, iar din portofoliul acesteia fac parte brandurile AKTA, care se adreseaza consumatorilor individuali si Dial Telecom pe segmentul corporate.

AKTA furnizeaza servicii de telefonie, internet si televiziune prin cablu si satelit, in timp ce Dial Telecom ofera telefonie fixa, internet si solutii de date si colocare servere, dar doar la nivelul Bucurestiului.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri