Anul trecut, compania a facut 1,65 milioane euro din vanzarea de proiectoare si mizeaza, in 2010, pe cresterea afacerilor pe aceasta categorie de produse.

Epson a facut 1,65 mil. euro din vanzarea de videoproiectoare, anul trecut

Epson a facut 1,65 mil. euro din vanzarea de videoproiectoare, anul...

"Ne propunem sa crestem afacerile pe acest sector cu cel putin 20% pana la finalul anului", a declarat Ciprian Baranga (foto), director de marketing si vanzari Epson Romania si Bulgaria.

Potrivit reprezentantului companiei, segmentul de videoproiectoare reprezinta principalul sector pe care se concentreaza Epson in momentul de fata.

Din totalul business-ului la nivel local, echipamentele POS (point of sale) reprezinta circa 35%.

Citeste si:

Piata de printing, pe zona consumer, a coborat anul acesta, in primul semestru, cu 35-40% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, conform estimarilor lui Baranga.

Unul din motivele care a dus la scaderea vanzarilor este strans legat de criza, dar si de faptul ca, dupa cum afirma directorul de marketing si vanzari al Epson, fondurile europene nu au fost folosite la maxim. "In plus, piata romaneasca este una sensibila la preturi", conchide el.