Aceste lansari de canale fac parte din strategia operatorului de a deveni pana in 2012 cel mai important furnizor de servicii de televiziune si internet in Romania si in contextul in care compania este intr-o competitie foarte mare pentru clienti cu RCS&RDS si UPC Romania.

In afara de canalul Dolce Sport, lansat la sfarsitul lui august, compania a primit in aceasta saptamana licenta de la Consiliul National al Audiovizualului pentru posturile TV Dolce Movie, Dolce Movie 2 si Dolce Sport 2.

“Dolce Sport este o prima initiativa care sa ne ajuta sa ajungem principalul furnizor de divertisment, iar in perioada urmatoare vom mai lansa cateva canale de filme si muzica branduite Dolce”, a afirmat Ovidiu Ghiman.

Citeste si:

Oficialul Romtelecom a adaugat ca operatorul este interesata de achizitia oricarui tip de format de continut sportiv atractiv pentru consumatorii de televiziune.

Printre cele mai importante competitii oferite in prezent de Dolce Sport se numara cele 112 meciuri care compun al doilea pachet de drepturi de televizare ale UEFA Champions League, cea mai populara competitie intre cluburi la nivel mondial, si primul pachet de drepturi de televizare a meciurilor din Liga a doua de fotbal a Romaniei.