Aplicatia software dispune de capabilitati de analiza, social software si de comert online. Tranzactiile online sunt in continua crestere. In momentul de fata, 8 din 10 consumatori efectueaza cumparaturi online de cel putin doua ori pe saptamana.

ABI Research estimeaza ca volumul de informatii va fi de 20 de ori mai mare iar tranzactiile de pe dispozitive mobile vor creste de 40 de ori pana in 2015. Raportul mentioneaza ca vanzarile online efectuate de pe dispozitive mobile se vor tripla anual si vor ajunge la 119 miliarde de dolari in aceeasi perioada. Companiile incearca sa gaseasca metode prin care sa simplifice prezenta web pentru a raspunde schimbarilor din piata consumatorilor.

IBM lanseaza IBM Customer Experience Suite, ce permite companiilor sa creeze interactiuni personalizate prin analiza si adaptarea la preferintele, comportamentul si obiceiurile de cumparare ale clientului, precum si la dispozitivul si locatia fiecarui utilizator.

Citeste si:

Potrivit companiei de cercetare Forrester, in era telefoanelor mobile, companiile ce detin site-uri cu experiente de utilizare facile pot obtine o crestere cu 400% a persoanelor care achizitioneaza produse fata de persoanele care doar viziteaza site-ul.

IBM Customer Suite a fost creat pentru a rezolva necesitatea instrumentelor web integrate. Compania colaboreaza cu multipli parteneri de afaceri printre care Ascendant, Gemini, Infosys, Ixion si Perficient in cadrul acestei initiative.

Aplicatia software face parte din investitia de 100 de milioane de dolari in cercetare pentru inovare in domeniul serviciilor si capabilitatilor mobile pentru clientii de pretutindeni.