FlorideLux.ro reprezinta aproximativ 50% din businessul derulat de grup, in timp ce www.brazidecraciun.ro si www.coroane.ro inseamna 30%, respectiv 20% din afaceri.

“De la inceputul acestui an am investit aproximativ 27.000 de euro in relansarea site-ului FlorideLux.ro si planuim sa deschidem in perioada imediat urmatoare doua noi florarii offline in Bucuresti, in zonele Decebal si Floreasca, cu o investitie medie de 15.000 de euro pentru fiecare locatie”, a declarat Marius Dosinescu, manager de dezvoltare a businessului in cadrul FlorideLux.ro.

Acesta a adaugat ca are in plan extinderea retetelei de florarii prin franciza si in alte orase din Romania si ca florariile offline vor reprezenta in jur de 40% din afacerile grupului pana in 2011.

Previziunile oficialului companiei indica, in acelasi timp, cresterea numarului de comenzi operate de FlorideLux.ro, atat in mediul online cat si in cel offline, de la 2.500 in 2009 la 7.500 pana la finalul acestui an.

Dosinescu a adaugat ca relansarea magazinului online www.floridelux.ro va duce la atragerea unui numar mai mare de clienti care vor putea folosi cu mai multa usurinta noile functionalitati.

Citeste si:

Clientii tinta ai FlorideLux.ro, sunt barbati si femei cu varste intre 19 si 60 de ani, femeile reprezentand in jur de 20% dintre clienti, in timp ce barbatii 80%.

In acest moment, comenzile medii inregistrate de FlorideLux.ro se ridica in jurul valorii de 400 de lei, cu TVA, dar exista si clienti care fac comenzi de 1.200 de lei, cu TVA.

FlorideLux.ro este o florarie online din Romania lansata in 2004 care face parte din portofoliul companiei Avantaj NET Developments.

Grupul FlorideLux.ro este detinut de Marius Ghenea, in proportie de 70%, si de Marius Dosinescu, cu 30% dintre actiuni.