Cele mai multe comenzi pentru noul model de iPhone inregistrate de Orange, primul operator de telefonie mobila de pe piata locala, care a lansat saptamana trecuta oficial in Romania noul smartphone, au fost pentru modelul de 16 GB.
"Nu putem preciza numarul exact de comenzi inregistrat de la lansarea smartphone-ului, insa putem spune ca peste 15.000 de utilizatori s-au inscris pe site-ul Orange pentru a afla informatii despre lansarea iPhone 4 in Romania", a declarat pentru Wall-Street Valentin Cartis, senior product manager al operatorului telecom.

Reprezentantii Orange se asteapta ca noul iPhone sa se bucure cel putin de acelasi succes ca si modelele anterioare lansate de operator.

Cel mai mic pret pentru iPhone 4 este pentru versiunea de 16 GB, acesta fiind de 169 euro in cadrul abonamentului Pantera 49 incheiat pe doi ani, iar cea mai scumpa optiune de achizitie a telefonului este modelul de 32 de GB, pentru care clientul incheie un abonament doar pentru un an.

"Noile abonamente special dedicate gadgetului produs de Apple au avut un mare succes printre cei care au achizitionat noul iPhone 4. Indiferent ca vorbim de achizitii realizate in perioada sarbatorilor de iarna, care se apropie, sau de alte momente ale anului, speram ca noile caracteristici ale modelului lansat saptamana trecuta sa atraga cat mai multi clienti in Romania", adauga Cartis.

In luna august, Orange a anuntat lansarea unui concurs dedicat dezvoltatorilor romani de aplicatii pentru iPhone, care este inca in desfasurare. Orange este singurul operator care comercializeaza oficial iPhone in Romania si primul operator de telecomunicatii local care organizeaza un concurs pentru sustinerea dezvoltatorilor de aplicatii pentru smartphone-uri.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri