In primele noua luni ale anului vanzarile companiei au fost cu circa 30% mai mari fata de perioada similara a anului trecut.

Firma detine birouri de vanzari in SUA si Germania, iar in acelasi timp este prezenta prin aproximativ 50 de parteneri in 30 de tari.

Cea mai importanta tara pentru companie in privinta veniturilor este Germania, piata din SUA fiind una pe care seful Cososys o descrie ca fiind “dezastruoasa”.

“ In SUA deciziile au fost mult mai radicale fata de Europa. Acolo, daca scade businessul se reduce bugetul de marketing, apoi cel pentru investitii printre care si cele de IT, iar apoi se concediaza oameni. In Europa, in schimb companiile continua sa faca investitii, iar acest lucru se vede mai ales in Germania”, adauga Roman Foeckl.

Citeste si:

Compania lucreaza cu clienti din domenii precum cel financiar, bancar, IT&C, sanatate, farmaceutic, educational si sectorul public.

In Romania, cele mai importante venituri sunt generate de sectorul companiilor mici si mijlocii, dar investitii semnificative se fac si in sectorul bancar.

Compania are 30 de angajati la Cluj si pana la finalul anului va mai angaja trei, patru persoane.

Printre concurentii Cososys atat pe piata din Romania cat si pe piata internationala se numara producatori de securitate informatica precum Symantec (producatorul Norton Antivirus), Safend sau McAfee.