In aceeasi perioada a anului trecut, compania a avut venituri de 108,3 milioane euro. La noua luni, operatorul a inregistrat afaceri de 347,3 milioane euro, cu 9,3% mai mult decat in primele trei trimestre ale lui 2009.

In plus, profitul operational al Cosmote a crescut cu 12% in T3, pana la 23,3 milioane euro, fata de 20,8 milioane, cat afisa in al treilea trimestru al anului precedent.

In primele noua luni din 2010 compania a avut un profit operational in scadere cu 14,9% fata de aceeasi perioada a anului trecut, de 48,6 milioane euro.

"Cosmote Romania a pastrat o evolutie financiara constanta si pozitiva in cursul celui de-al treilea trimestru al 2010, fapt care a imbunatatit indicatorul EBITDA si veniturile, in pofida cadrului economic dificil din Romania, a competitiei agresive, dar si a pietei mature", se arata in raportul OTE.

La finele celui de al treilea trimestru al anului curent numarul total de clienti atingea 6,7 milioane (fara clientii Zapp), din care 20,1% erau abonati. Cresterea constanta a bazei de abonati, in special pe segmentul business, a generat o crestere semnificativa a veniturilor.

Citeste si:

Numarul de clienti prepaid a crescut si el in pofida competitiei intense pe acest segment. In acest trimestru, veniturile din servicii au crescut cu 3,4%, din care veniturile din serviciile aferente apelurilor initiate au crescut cu aproximativ 2%.

Venitul mediu per utilizator (ARPU) pentru al treilea trimestru al 2010 a crescut cu 6% pana la 4,56 euro, comparativ cu 4,29 euro in al doilea trimestru al 2010, in principal datorita introducerii unor noi oferte pe piata.

"Suntem multumiti de performanta pozitiva in cel de-al treilea trimestru, avand in vedere provocarile contextului economic, scaderea consumului si competitia intensa. Am modelat in permanenta structura costurilor pentru a ne imbunatati eficienta si pentru a ne adapta la mediul dificil si am castigat o cota de piata importanta pe segmentul corporate, intarindu-ne prezenta pe piata", a spus Konstantinos Apostolou, CFO Cosmote.

Cu o cota de piata de peste 24%, operatorul se concentreaza pe intarirea prezentei sale in cadrul segmentelor de Internet mobil si corporate, imbunatatindu-si in mod constant reteaua de acoperire si extinzand portofoliul de produse si servicii.