Astfel, la finalul lui septembrie, UPC avea 263.600 de utilizatori de cablu digital, mai mult cu 9.600 de clienti fata de iunie 2010 si cu 60.700 comparativ cu finalul trimestrului al treilea al anului trecut.

Pe segmentul de televiziune digitala prin satelit, compania inregistra la sfarsitul lui septembrie 198.200 de clienti cu 10.800 in crestere fata de finalul primei jumatati de an si mai mult cu 36.600 comparativ cu septembrie anul trecut.

„Este o evolutie care demonstreaza faptul ca exista in continuare cerere pe piata pentru produsele cu functii suplimentare si tehnologii avansate si, de aceea, am continuat sa ne extindem serviciile digitale in noi orase, precum Petrosani, Petrila, Medgidia” , afirma oficialii operatorului.

UPC ofera 115 canale in grila digitala de programe, pentru 50 de lei.

Totodata, serviciul de televiziune digitala de inalta definitie, lansat in toamna anului trecut, a ajuns la 16.000 de abonati.

Pe de alta parte, compania a continuat sa scada pe televiziune analogica, diminuarea numarului de clienti fiind determinata si de migrarea unor utilizatori catre serviciul digital.

Operatorul inregistra in urma cu o luna 694.000 de abonati de cablu analogic, mai putin cu 42.900 fata de iunie si in scadere cu 178.600 fata de septembrie 2009.

Citeste si:

Perioada iulie-septembrie a fost in acelasi timp al doilea trimestru consecutiv cand compania a continuat sa inregistreze o scadere a numarului de abonati de internet si telefonie fixa fata de trimestrul anterior.

Astfel, pe segmentul de internet, UPC avea la finalul lui septembrie 256.000 de clienti, mai putin cu 7.500 comparativ cu jumatatea acestui an si mai putin cu 400 de clienti fata de septembrie 2009.

Pe de alta parte, operatorul inregistra la sfarsitul trimestrului al treilea, 142.200 de utilizatori de telefonie fixa, in scadere cu 5.200 fata de luna iunie din acest an si mai putin cu 2.300 fata de perioada similara din 2009.

„Odata cu lansarea noilor pachete pentru serviciul de telefonie fixa, am inceput sa observam o stabilizare a numarului de abonati. Abonatii serviciilor de telefonie au acum posibilitatea de a selecta din trei pachete predefinite, la preturile de 5 lei pentru ALO Esential, 15 lei pentru ALO Seara si Weekend sau 20 lei pentru ALO Non Stop, alegand astfel varianta optima in functie de nevoile fiecaruia” declara Severina Pascu, directorul financiar al UPC Romania. Preturile nu contin TVA.

In ceea ce priveste segmentul de internet, UPC va lansa la inceputul anului viitor serviciul de internet de 100 de Mbps pentru clientii rezidentiali.

"In noiembrie 2010, vom lansa serviciul in Cluj, iar in lunile urmatoare si in restul oraselor din tara", mai spune Severina Pascu.