In trimestrul al treilea, Romtelecom a avut afaceri de 181,5 milioane de euro, in scadere cu 6,5% fata de iulie-septembrie 2009, cand compania inregistrase 194,2 milioane de euro.

“Data fiind scaderea consumului ca urmare a reducerii salariilor angajatilor bugetari si a cresterii TVA-ului, Romtelecom a avut rezultate rezonabile in aceste circumstante defavorabile”, spune Yorgos Ioannidis, directorul general al companiei despre scaderea in trimestrul al treilea.

Pe de alta parte, in trimestrul ai treilea, pierderile operationale (EBITDA) ale companiei au fost de 13,9 milioane de euro, fata de un profit operational de 8 milioane de euro in perioada similara a anului trecut, in timp ce in primele noua luni, profitul operational al companiei a fost de 20,3 milioane de euro.

“Vom continua sa ne concentram in lunile urmatoare ale acestui an pe lansarea de oferte menite sa ii ajute pe clientii nostri sa faca fata mai bine limitarilor din aceasta perioada economica de criza, mai ales ca ofertele de criza introduse in aceasta vara (scaderea tarifelor pentru internet si voce, oferta comuna cu Cosmote prin care oferim tarife la nivelul celor din retea pentru apelurile dintre cele doua retele) au fost deja bine primite de clientii nostri”, adauga seful Romtelecom.

Citeste si:

La finalul lui septembrie, operatorul avea 2.632.436 de clienti de telefonie fixa, in scadere cu 6,3% fata de finalul trimestrului al treilea din 2009.

Pe de alta parte, compania a continuat sa creasca pe segmentul de televiziune si internet, inregistrand la finalul lui septembrie 947.379 de abonati de internet, mai mult cu 23,9% fata de T3 2009 si 1.003.182 de abonati de televiziune (DTH si IPTV), in crestere cu 20,7% fata de septembrie anul trecut.

Baza de clienti IPTV a depasit 20.000, in paralel cu extinderea acoperirii de la 10 orase la finalul lui 2009 la 32 de orase in prezent.