Dezvoltarea dispeceratului a inceput in luna martie a acestui an si in prezent acesta are circa 20 de angajati.

“ Dispeceratul AKTA deserveste toti clientii individuali pentru serviciile de TV analogic si digital si este in plina dezvoltare pentru serviciile de internet si telefonie,” a declarat Dinu Malacopol, CEO al DCS.

Clientii pot contacta dispeceratul de luni pana duminica in intervalul 8 - 22.

Citeste si:

Compania DCS a fost infiintata in 2005, iar din portofoliul acesteia fac parte brandurile AKTA, care se adreseaza consumatorilor individuali si Dial Telecom pe segmentul corporate.

AKTA furnizeaza servicii de telefonie, internet si televiziune prin cablu si satelit, in timp ce Dial Telecom ofera telefonie fixa, internet si solutii de date si colocare servere, dar doar la nivelul Bucurestiului.

DCS a avut anul trecut afaceri de 23,9 milioane de euro si pierderi nete de 1,5 milioane de euro, conform Ministerului de Finante.