In primele trei saptamani ale lunii noiembrie, vanzarile online au totalizat 9,01 miliarde dolari, o performanta pe care comScore o atribuie promovarii agresive si increderii consumatorilor.

“Sezonul de cumparaturi de iarna a avut un start foarte bun ce a depasit prognozele noastre. In ciuda ratei mari a somajului si a celorlalte probleme economice, consumatorii sunt mai dispusi sa-si deschida portofelele decat anul trecut”, declara presedintele comScore Giani Fulgoni.

Ritmul alert al vanzarilor din noiembrie a determinat comScore sa-si modifice previziunile pentru comertul online din aceasta perioada.

Compania prevede ca retailerii vor inregistra incasari de 32,4 miliarde dolari pentru lunile noiembrie si decembrie, cu 11% mai mult fata de cele 29,1 miliarde dolari din anul 2009.

Citeste si:

In sezonul din 2009 comertul online a crescut cu 4% fata de anul 2008, asta datorita apatiei din intreaga economie. Acum, comScore prevede ca segmetul comertului electronic este pregatit pentru o revenire puternica.

”Vedem cum sumele inregistrate din comertul online depasesc valorile dinaintea recesiunii din 2007 si ne asteptam ca vanzarile din aceasta perioada sa inregistreze un nou maxim”, a mai declarat Fulgoni.

Rapoartele anterioare ale comScore prevedeau o crestere a vanzarilor cu 7 sau 9% in acest an .