Jumo.com, care functioneaza, pentru moment, in versiune beta, are ca obiectiv "conectarea a milioane de oameni care, conlucrand, vor imbunatati viata altora", potrivit AFP.

Site-ul pune la dispozitia utilizatorilor care se alatura Jumo prin Facebook instrumente care ii ajuta pe acestia sa gaseasca informatii despre organizatiile care ii intereseaza, sa primeasca stiri si noutati despre ele.

Sute de organizatii non-profit si organizatii de caritate specializate pe sanatate, educatie, mediu, saracie, drepturile omului sau pe alte sectoare sunt prezente, in acest moment, pe Jumo.com.

Potrivit unui articol aparut pe blogul Forbes, aproximativ 3.500 de organizatii s-au inscris, pana in prezent, pe Jumo.

Dupa cum spune fondatorul acestei retele sociale non-profit pe blogul sau, scopul siteului este acela de a "folosi tehnologia si networkingul pentru a conecta indivizi si institutii care sa lucreze impreuna pentru a schimba lumea".

Citeste si:

Chris Hughes a adaugat ca explozia de tehnologii de comunicare, cum este cea a telefoanelor mobile sau a Internetului, face ca lucrurile sa devina mai usoare pentru oamenii din intreaga lume.

"Criza economica a influentat negativ fiecare popor, intr-o masura mai mare sau mai mica. Inca mai exista, in lume, miliarde de persoane care inca nu au acces la servicii de sanatate adecvate sau la o educatie potrivita. Guvernele sunt corupte, iar dezastrele naturale lovesc in continuare", a afirmat acesta.

Hughes a parasit Facebook, reteaua sociala pe care a fondat-o impreuna cu Mark Zuckerberg si alti asociati in perioada in care studia la Universitatea din Harvard, pentru campania lui Obama din 2007.

Eforturile de promovare online ale lui Obama au contribuit la victoria obtinuta de acesta in noiembrie 2008, in favoarea lui John McCain.