Planurile AOL sunt in faza incipienta si inca oficialii companiei nu facut o propunere oficiala companiei Yahoo.

Procesul de divizare presupune vanzarea diviziei AOL de internet prin dial-up unui alt provider si fuzionarea continutului de business cu Yahoo, care publica in special stiri si detine o retea vasta de harti.

Time Warner Inc a cumparat AOL in anul 2000 pentru suma de 162 miliarde dolari, insa a renuntat la providerul de internet in 2009.
Valoarea de piata a companiei AOL este de 2,69 miliarde dolari.

Compania a castigat 171,6 milioane dolari , 1,60 dolari pe actiune , in al treilea trimestru dupa vanzarea serviciului de business instant messaging ICQ si a cotei detinute in cadrul site-ului de turism Kayak.com.

Cu toate acestea, veniturile sale au scazut cu aproape 36% la 563,5 milioane dolari. Sectorul de dial-up care in urma cu cativa ani atingea un maxim de 26,7 milioane abonati, a scazut cu 24% pana la 4,1 milioane.

Citeste si:

Intre timp, veniturile din publicitate au scazut cu 27%.

Cu aceste pierderi in spate, AOL incearca sa se reinventeze. La inceputul acestui an sub coordonarea CEO-ului Tim Armstrong , venit de la rivalul Google, compania a vandut reteaua sociala Bebo si divizia de marketing digital Usamp.

In trimestrul al treilea, AOL a implementat noul sistem de publicitate online si a facut un lifting de imagine home page-ului , precum si AOL Travel si Mapquest, urmate de achizitia din septembrie a blogului TechCrunch.

Armstrong a declarat ca nu se asteapta sa vada rezultatele pozitive ale acestor manevre pana in 2011.

Actiunile AOL au crescut cu 42 centi la 25,60 dolari in sedinta de tranzactionare de luni , in timp ce actiunile Yahoo au crescut cu 6 centi la 16,41 dolari.