"Kaspersky Lab investeste in extinderea companiei la nivel global, pe pietele de consumer si corporate, dar si in produsele si serviciile pe care le ofera”, spune Eugene Kaspersky, CEO si Co-fondator Kaspersky Lab.

Kaspersky Lab ocupa locul patru in topul IDC "Worldwide Endpoint Security Revenue by Vendor" pentru 2009, clasamentul fiind publicat in IDC "Worldwide Endpoint Security Market 2010 – 2014 Forecast" si in "2009 Vendor Shares report". Acestea au evaluat companiile producatoare de software de securitate IT in functie de veniturile obtinute in 2009 din vanzarea de solutii de securitate endpoint.

Conform unui alt raport IDC, cel pentru solutii de securitate dedicate companiilor, "Worldwide Corporate Endpoint Security Revenue by Vendor" pentru 2008 si 2009, Kaspersky Lab a demonstrat o rata de crestere de 24,6%. Compania se afla pe locul cinci in clasamentul global al furnizorilor de suite de securitate pentru companii.

De asemenea, in raportul IDC "Worldwide Consumer Endpoint Security Revenue by Vendor" pentru 2008 si 2009, rata de crestere a Kaspersky Lab a fost de 56,3%, fiind pe locul patru, cu o cota de piata de 6,7%.