Cele mai importante criterii in decizia de achizitie pentru produsele electrocasnice sunt pretul produsului (26,13%), caracteristicile tehnice ale acestuia (24,64%), garantia oferita (18%) si brandul (18,66%), arata datele obtinute in urma unui studiu realizat de de iVox.ro, un site specializat in realizarea sondajelor de opinie.
Totodata, rezultatele arata ca 59,21% dintre respondenti prefera sa cumpere produse electrocasnice de la o firma care detine atat un magazin online cat si unul real, in timp ce doar 3,52% prefera sa cumpere de la un magazin care functioneaza doar in mediul online.

Probabilitatea de a cumpara online electrocasnice mari de bucatarie este destul de redusa in randul respondentilor, marea majoritate a lor situandu-se sub pragul mediu. Cu toate acestea, un procent de 16,74 % dintre respondenti au declarat ca si-au achizitionat frigiderul, cuptorul sau hota dintr-un magazin online.

Cea mai cumparata categorie de electrocasnice este reprezentata de electrocasnicele mici (mixere, cafetiere, cuptoare cu microunde), unde datele arata ca peste 25% dintre respondenti si-au cumparat deja un astfel de produs dintr-un magazin online.

De asemnea, datele obtinute in urma realizarii sondajului de opinie arata ca, in cursul anului 2010, televizorul este bunul cel mai achizitionat de catre respondenti - 17,31%.


Sondajul de opinie a fost realizat la solicitarea magazinului online biasicom.ro. La sondaj au participat 3.579 de persoane, dintre care 49,29% sunt femei si 50,71% barbati.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri