Totodata, rezultatele arata ca 59,21% dintre respondenti prefera sa cumpere produse electrocasnice de la o firma care detine atat un magazin online cat si unul real, in timp ce doar 3,52% prefera sa cumpere de la un magazin care functioneaza doar in mediul online.

Probabilitatea de a cumpara online electrocasnice mari de bucatarie este destul de redusa in randul respondentilor, marea majoritate a lor situandu-se sub pragul mediu. Cu toate acestea, un procent de 16,74 % dintre respondenti au declarat ca si-au achizitionat frigiderul, cuptorul sau hota dintr-un magazin online.

Cea mai cumparata categorie de electrocasnice este reprezentata de electrocasnicele mici (mixere, cafetiere, cuptoare cu microunde), unde datele arata ca peste 25% dintre respondenti si-au cumparat deja un astfel de produs dintr-un magazin online.

Citeste si:

De asemnea, datele obtinute in urma realizarii sondajului de opinie arata ca, in cursul anului 2010, televizorul este bunul cel mai achizitionat de catre respondenti - 17,31%.


Sondajul de opinie a fost realizat la solicitarea magazinului online biasicom.ro. La sondaj au participat 3.579 de persoane, dintre care 49,29% sunt femei si 50,71% barbati.