Sony reuseste, prin reduceri de costuri, sa mentina profitul in grafic pentru a atinge tinta de sfarsit de an fiscal, insa investitorii sunt dezamagiti de absenta unui produs "hit" prin care compania sa redobandeasca statutul de simbol al inaltei tehnologii japoneze, transmite Reuters.
Profitul operational al Sony a scazut cu 5,9% in perioada octombrie-decembrie, al treilea trimestru al anului fiscal 2010-2011, la 137,5 miliarde yeni (1,68 miliarde de dolari), din cauza competitiei dure de pe piata televizoarelor, informeaza Mediafax.

Actionarii companiei apreciaza strategia directorului general Howard Stringer, care a concediat angajati si a vandut mai multe fabrici pentru a imbunatati profitabilitatea. Stringer, nascut in Tara Galilor, a devenit in 2005 primul CEO non-japonez al Sony. Totusi, actionarii considera ca Sony trebuie sa inoveze si sa lanseze produse revolutionare pentru a reusi sa prinda din urma rivali precum Apple sau Samsung.

Sony a anuntat, la Consumer Electronisc Show in Las Vegas, ca are ca obiectiv pentru acest an sa devina al doilea producator de tablete la nivel mondial, insa nu a prezentat inca vreun astfel de model.

Actiunile Sony au scazut cu 25% din 2005, iar compania nu a reusit in ultimii ani sa obtina succese similare Walkman-ului si consolei PlayStation.

Profitul operational al companiei a depasit estimarile analistilor, de 127 miliarde yeni.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri