Astfel, cotidianul, detinut de compania Pearson, nu va mai publica multiplele sale editii actualizate in functie de orarele tarilor in care apare. In prezent, Financial Times apare in cinci editii: SUA, Marea Britanie, Europa, Orientul Mijlociu si Asia.

„Proiectul nostru este de a lansa o editie print unica, pentru toate regiunile, din primul semestru al anului 2014”, le-a transmis redactorul-sef Lionel Barber angajatilor cotidianului economic britanic.

Strategia publicatiei pune pe primul loc mediul online, mai ales ca abonamentele la continutul de pe site depaseste cu 100.000 de unitati abonamentele la editia tiparita. Totodata, Barber spune aceasta schimbare este necesara cu atat mai mult cu cat tot mai multi cititori prefera sa citeasca stirile pe computer, tableta sau telefoane inteligente.

Citeste si:

„Modificarile vor avea impact asupra structurii redactiei si a modului nostru de a face jurnalism”, a spus Barber.
Eventualele implicatii asupra angajatilor nu vor fi cunoscute decat „peste cateva luni”, a precizat un purtator de cuvant al publicatiei.

Publicatia Financial Times, ale carei continuturi online sunt disponibile numai pe baza de abonament, sarbatoreste anul acesta 125 de ani de la infiintare.