GfK Group, a patra firma de cercetare de marketing din lume care va masura audientele TV in Romania in perioada 2008 - 2011, a obtinut in 2006, venituri de 1,1 miliarde de euro, cu 18,7% mai mult decat in 2005, potrivit Brandrepublic.com, informeaza NewsIn. Profitul operationat al firmei de cercetare a crescut in 2006 cu aproape o cincime fata de 2005, pana la 150 de milioane de euro.

Reprezentantii GfK au declarat ca, la sfarsitul anului trecut, a avut loc o crestere a cererii de servicii de cercetare in marketing. Ultimul trimestru din 2006 a fost cel mai bun din istoria firmei GfK, atat din punctul de vedere al vanzarilor, cat si al profitului.

GfK a pierdut in 2006 peste 20 de milioane de euro cu integrarea firmei de cercetare Nop World. GfK a achizitionat NOP World in aprilie 2005 de la United Business Media cu aproximativ 560 de milioane de euro.

Citeste si:

In Romania, filiala GfK va incasa peste 8 milioane de euro pentru masurarea audientei TV intre 2008-2011, dupa ce a semnat un contract cu Autoritatea Nationala pentru Masurarea Audientei (ARMA). GfK Romania a fost anuntata in luna ianuarie a acestui an drept castigatoarea licitatiei pentru furnizarea de date de audienta TV. La licitatia prevazuta de legislatia in vigoare, care s-a desfasurat in perioada iulie 2006 - ianuarie 2007, au mai participat Media Research din Cehia si TNS-AGB International, actualul furnizor de date de audienta TV.

Grupul GfK, a patra firma de cercetare de marketing din lume, are aproximativ 130 de filiale in peste 70 de tari si peste 7.700 de angajati.