Comerciantii cu amanuntul se confrunta cu cele mai importante provocarile ale ultimei generatii, a spus, miercuri, directorul general al Carrefour si a adaugat ca ritmul de crestere a costurilor e mai alert decat cel al preturilor, din cauza schimbarilor din economia mondiala.
Directorul general al Carrefour, Jose Luis Duran, a spus ca lantul de magazine pe care il conduce, al doilea din lume, va astepta pana in 2009 ca sa ia in considerare o listare la bursa a diviziei sale Carrefour Property, din cauza volatilitatii conditiilor de pe piata.

Inaintea acestui pas, Carrefour opteaza pentru un plasament privat cu 20% din actiunile Carrefour Property in ultimul trimestru din 2008.

"Ne confruntam cu cele mai importante provocarile dintr-o generatie", a spus Duran, la congresul mondial al comertului cu amanuntul de la Barcelona.

"Costurile cresc mai repede decat preturile, mai degraba din motive structurale decat ciclice", a adaugat seful Carrefour.

Cat priveste extinderea pe piete noi, Duran a spus ca ar vrea sa amane planurile sale de a castiga o cota de piata in India, deoarece ii ia mult timp sa isi dea seama care este "modelul complet diferit" de care are nevoie ca sa intre pe piata indiana, aflata intr-o crestere rapida.

Reglementarile indiene interzic comercializarea cu amanuntul a mai multor marci, exceptand parteneriatele in franciza cu o companie cu capital mixt.

"Voi incerca sa obtin cat mai mult timp pentru un acord", a spus Duran. "Pe termen lung, este mai mult decat interesant sa fim in India, dar pe termen scurt-mediu este o mare provocare".

Carrefour vrea sa deschida in Rusia doua magazine pana la sfarsitul acestui an si inca cinci magazine in 2009, a adaugat seful Carrefour.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri