Profitul net a scazut la 758 milioane euro, de la 909 milioane euro in al doilea trimestru din 2008. Analistii mizau pe un profit de 842 milioane euro, potrivit NewsIn.

Vanzarile au crescut cu mai putin de 1%, la 10,5 miliarde euro. Totusi, vanzarile din Europa au urcat cu 1%, dupa ce grupul a ieftinit o serie de produse.

Titlurile Unilever s-au apreciat cu 8,5% de la inceputul anului, iar cele ale rivalei Nestle cu 3,9%.

Grupul este prezent si in Romania, prin Unilever South Central Europe, care si-a inceput activitatea in 1995 si produce si administreaza marci nationale si internationale pe pietele de produse alimentare, de ingrijire personala si a locuintei.

Portofoliul companiei include margarinele Rama, Becel si Delma, supele si sosurile Knor, ceaiurile Lipton, condimentele Delikat si Knorr, gama de produse de ingrijire personala Dove, precum si produsele de curatare a locuintei Cif si Domestos.

Compania Unilever South Central Europe are 600 de angajati in Romania, dintre care 370 lucreaza in cele doua fabrici de pe platforma industriala Ploiesti.