Batalia pentru controlul Cadbury se anunta dificila, dupa ce cei doi producatori de ciocolata si-au manifestat intentia de a evalua o asemenea posibilitate, cu toate ca Ferrero a precizat ca este in stadiul preliminar al unei evaluari a optiunilor sale pentru Cadbury, iar Hershey a afirmat ca nu este inca sigur daca va face o oferta pentru Cadbury, relateaza cotidianul Les Echos, citat de NewsIn.

Niciuna dintre companii nu se refera la informatia publicata de Wall Street Journal, potrivit careia directorul general al Hershey, David West, s-ar fi intalnit de cel putin doua ori cu reprezentanti ai Ferrero pentru a discuta un posibil parteneriat pentru a contra oferta ostila a Kraft Foods, care a estimat Cadbury la 11 miliarde euro. Compania britanica a refuzat oferta, considerand-o "derizorie".

In cazul in care Kraft ar prelua Cadbury ar fi vorba de o uniune intre marcile de cafea Grand-Mère, Jacques Vabre si Maxwell, de ciocolata Milka, Côte d'Or, Suchard si Toblerone ale Kraft cu bomboanele La Pie qui Chante, Kréma, Carambar, gumele de mestecat Kiss Cool, Hollywood si Stimorol si ciocolata Poulain ale Cadbury.

Hershey si Ferrero sunt mult mai mici decat Kraft. Ferrero este cunoscut mai mult in Europa pentru marcile Nutella si Tic-Tac, insa nu este prezent pe piata britanica.