Vanzarile de retail din SUA au crescut, probabil, in luna decembrie a anului trecut pentru a sasea luna consecutiv, semn ca populatia contribuie tot mai mult la relansarea economei chiar in conditiile in care piata muncii isi revine lent, transmite Bloomberg, citat de Mediafax.
Vanzarile de retail au crescut cu 0,8% in decembrie 2010, avans asemanator celui inregistrat in noiembrie, potrivit unui sondaj realizat de Bloomberg, la care au participat 58 de analisti. Departamentul pentru Comert va publica pe 14 ianuarie date referitoare la acest indicator. Alte rapoarte ar putea indica avansul productiei industriale si stagnarea inflatiei.

O rata a somajul care a depasit 9% pentru a douazecea luna consecutiv ramane un motiv de ingrijorare pentru presedintele Rezervei Federale, Ben Bernanke, si pentru alte autoritati cu putere de decizie in materie de politici economice si financiare.

Cheltuielile consumatorilor au o contributie de 70% la economia SUA. Achizitiile de sarbatori au crescut cu 5,5%, cea mai buna performanta dupa 2005, potrivit unor calcule ale MasterCard Advisors. Anul trecut, aceste cheltuieli au urcat cu 4,1%. Calculele includ vanzarile pe Internet, dar le exclud pe cele de automobile.

Vanzarile de dupa sarbatori au fost afectate de o furtuna severa de zapada, care a lovit pe 26 decembrie nord-estul SUA, a declarat Terry Lundgren, directorul executiv al Macy.

Ziua de dupa Craciun este in mod traditional cea mai favorabila vanzarilor.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri