“Marea problema actuala o reprezinta clientii ultra-precauti. Atat de precauti incat prefera sa nu faca nimic, mai bine decat sa ridice vreo spranceana (culmea, gestul care i-ar misca si vanzarile mai bine). Acum, in mod cancerigen, se prefera ca propria convingere de profesionist in domeniu si responsabilitatea alegerii sa fie inlocuite cu rezultatele pseudo-asiguratoare ale unui focus grup”, a spus Capanescu.

Prima lucrare la care a contribuit directorul de creatie a fost un spot radio pentru Imunogrip Picaturi, realizat in 1998 de agentia Yama Studios. Ideea din spatele spotului era de “revolutie impotriva racelii totalitare”, iar replicile erau inspirate din politica. “Atunci mi s-a parut o reusita. Pentru ca am avut un client fericit si mai toti oamenii pe care ii observam ascultand spotul (in autobuz pe vremea aceea) radeau. Acum mi se pare asa, o executie romantica, de inceput”, spune Capanescu.

Ascultati spotul Imunogrip Picaturi si vedeti care au fost primele lucrari ale altor sapte directori de creatie, intr-un articol publicat in suplimentul de media&advertising al wall-street.ro.

Din istoria publicitatii: Prima lucrare a directorilor de creatie

Din istoria publicitatii: Prima lucrare a directorilor de creatie