Publicitatea de tip display, care include bannerele, bannerele de tip flash, cu sunet, video si sponsorizarile, si-a crescut cota de piata, pana la 38% din bugetele de publicitate online, de la 35,2% in 2009.

Oarecum surprinzator, bannerele clasice, care includ simple imagini statice, au inregistrat o crestere de 23,1% a investitiilor publicitare anul trecut, reprezentand o cota de piata de 23,9% din totalul bugetelor de online si 62,9% din bugetele destinate publicitatii de tip display.

Citeste si:

Aglomerarea ofertelor publicitare din motoarele de cautare, coroborata cu dezvoltarea targetarii comportamentale a publicitatii de tip display au creat un mediu favorabil pentru revitalizarea publicitatii de tip display, a declarat pentru emarketer.com Alan Osetek, presedintele Resolution Media.

Pe masura ce retelele de publicitate si publisherii site-urilor de continut ofera targetare comportamentala si preturi pe baza de performanta, nu doar afisari la kilogram, marketerii care priveau pana acum bannerele doar din perspectiva brandingului vor trebui sa-si reconsidere pozitia, mai scrie publicatia.