Cocoon Bucharest a realizat noul design de ambalaj al brandului de bere Noroc, pozitionat pe segmentul economic.
Designerii Cocoon au redesenat logoul, evidentiind numele marcii Noroc, scris cu un font diferit. Ambalaj contine si o noua ilustratie a halbelor, apropiata executional de stilul fotografic, care isi propune sa sugereze prospetime. Cele doua halbe ciocnindu-se devin un element central al identitatii vizuale alaturi de spicele, ce se asociaza cu numele marcii. De asemenea, Cocoon a introdus in noul design medaliile, care sugereaza un produs de calitate, recunoscut de experti.

Cocoon Bucharest este parte a Cocoon Group, un grup de agentii din Europa Centrala si de Est ce ofera servicii de branding, packaging & corporate design, print management support. mock ups production, structural design.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri