De aceasta data, obiectivele campaniei de brand sunt sa intareasca ideea ca familia regala joaca inca un rol important in societatea moderna, ca traditia ne ofera stabilitate intr-o lume in care putine lucruri sunt permanente si ca viitorii Rege si Regina ai Marii Britanii vor avea nevoie de sustinere atunci cand le va veni vremea, spune Sean Silverthrone, editor al publicatiei Harvard Business School Working Knowledge, potrivit bnet.com.

Directorii multinationalelor ar avea multe de invatat de la buzz-ul care s-a creat in jurul nuntii regale, spune profesorul Rosabeth Moss Kanter de la Harvard Business School.

Micii comercianti dar si marile branduri au creat produse speciale pentru a marca evenimentul, scotand la lumina legaturi vechi cu familia regala sau folosind pur si simplu imaginea viitorilor miri in cele mai creative moduri.

Cititi mai mult in MAD, suplimentul Wall-Street de media si advertising: Cum se promoveaza Schweppes, T-Mobile si Kodak cu ocazia nuntii regale

Cum se face marketing pentru NUNTA REGALA: Pana unde merge imaginatia britanicilor

Cum se face marketing pentru NUNTA REGALA: Pana unde merge...