Nunta regala este evenimentul care va tintui astazi in fata televizoarelor aproape o treime din populatia planetei. Este totodata un eveniment de branding al monarhiei britanice (care costa 70 de milioane de dolari), asa cum a fost si nunta printesei Diana si a printului Charles, in urma cu 30 de ani.
De aceasta data, obiectivele campaniei de brand sunt sa intareasca ideea ca familia regala joaca inca un rol important in societatea moderna, ca traditia ne ofera stabilitate intr-o lume in care putine lucruri sunt permanente si ca viitorii Rege si Regina ai Marii Britanii vor avea nevoie de sustinere atunci cand le va veni vremea, spune Sean Silverthrone, editor al publicatiei Harvard Business School Working Knowledge, potrivit bnet.com.

Directorii multinationalelor ar avea multe de invatat de la buzz-ul care s-a creat in jurul nuntii regale, spune profesorul Rosabeth Moss Kanter de la Harvard Business School.

Micii comercianti dar si marile branduri au creat produse speciale pentru a marca evenimentul, scotand la lumina legaturi vechi cu familia regala sau folosind pur si simplu imaginea viitorilor miri in cele mai creative moduri.

Cititi mai mult in MAD, suplimentul Wall-Street de media si advertising: Cum se promoveaza Schweppes, T-Mobile si Kodak cu ocazia nuntii regale

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri