Brand Toys analizeaza informatiile studiului BrandZ realizat de Millward Brown, luand in considerare analizele, cautarile si mentiunile in timp real in social media (Social Mention), generand o imagine a personalitatii brandului sub forma unei jucarii amuzante. Brand Toys isi propune sa ofere o imagine asupra modului in care consumatorii din intreaga lume inteleg si simt in legatura cu brandurile.

Utilizatorii Brand Toys pot face comparatii intre diverse branduri sau pot vedea care este evolutia brandurilor de la tara la tara.

Crearea Brand Toys are la baza premisa ca brandurile risca sa devina plictisitoare pentru consumatori, pe masura ce interactiunea lor cu brandul respectiv creste. De aceea, este necesar ca brandurile sa fie mentinute creative, cu accent pe divertisment si implicare si nu pe conservatorism.

“Pentru a asigura un viitor propice brandurilor, este necesar ca marketingul sa fie considerat o disciplina creativa. Brand Toys reprezinta brandurile asa cum sunt ele percepute de consumatori, cu personalitate si caracter si nu ca o serie de numere sau mecanisme complexe”, a declarat Guy Murphy, Worldwide Planning Director JWT .