Chiar daca top 3 a ramas neschimbat, in clasamentul audientelor au aparut multe modificari fata de perioada similara a anului trecut, in conditiile in care s-a schimbat procedura de culegere a datelor – de la interviuri fata in fata, la domiciliu, la interviuri telefonice.

“Din cauza schimbarii procedurii de culegere a datelor (de la interviuri domiciliare fata în fata la interviuri telefonice) si a proiectarii esantionului, ARA nu recomanda compararea rezultatelor valului de primavara 2011 cu valurile anterioare de masurare a audientei radio”, se arata in raportul Asociatiei pentru Radio Audienta.

Audientele medii la nivel urban (mii de ascultatori)

Cea mai mare scadere in audienta a avut-o Radio 21, care la nivel urban a pierdut o treime din audienta iar in Bucuresti, jumatate.

Citeste si:

Audientele medii in Bucuresti (mii de ascultatori)

Studiul de Audienta Radio a fost realizat de catre IMAS – Marketing si Sondaje SA si Mercury Research SRL, pe un esantion de 8409 persoane.