Piata de advertising online din SUA a crescut pe primul trimestru al anului curent cu 23% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pana la 7,3 mld. $, conform unui studiu IAB citat de TechCrunch.com.
Desi cele trei luni nu sunt cele mai bune (trimestrul patru din 2010 a generat 7,45 mld. $), totusi este cel mai bun prim trimestru din istorie pe aceasta piata.

Pe 2010, piata de publicitate online din State s-a ridicat la 26 mld. $. Advertisingul pe motoarele de cautare a acoperit 46% din intreaga piata, urmat de display cu 38%. Display advertising-ul a crescut de doua ori mai repede decat search-ul (crestere de 24% vs. 12%).

Pe plan global, investitiile in publicitatea online s-au ridicat pe primul trimestru al anului curent la 15,9 mld. $, in crestere cu 14,3%.

Google a depasit Yahoo, gigantul american ocupand pozitia de lider pe segmentul de display advertising, cu 14,7% din piata, comparat cu 12,3% cat detinea Yahoo la finalul primului trimestru. Microsoft a coborat la o cota de 6,5% in timp ce Facebook a crescut la 8,8%, conform IDC.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri