Potrivit acestor surse, scandalul interceptarilor telefonice i-a speriat pe sefii de la News International, divizie britanica a News Corporation, care doreau initial sa lanseze noul tabloid The Sun on Sunday in luna august, dar au amanat initiativa pana in toamna, cand va incepe sezonul fotbalistic.

Saptamana trecuta, James Murdoch a declarat in fata unei comisii parlamentare, care analizeaza cazul interceptarilor telefonice, ca nu exista planuri imediate pentru inlocuirea News of the World.

Totusi, potrivit surselor, un tabloid de duminica este pe agenda executivilor de la News Corp si, daca un astfel de titlu nu va fi lansat in aceasta toamna, cu siguranta va aparea anul viitor.

De asemenea, News Internatuional a cumparat domeniul sunonsunday.co.uk.

Sefii companiei sunt de parere ca noul ziar care va inlocui News of the World trebuie lansat dupa ce va fi dat uitarii scandalul interceptarilor telefonice.

Un purtator de cuvant al News International a declarat ca nu exista planuri imediate pentru lansarea unui tabloid de duminica.

Citeste si:

Potrivit politiei britanice, News of the World ar fi interceptat convorbirile a circa 4.000 de oameni, intre care familiile unor adolescenti asasinati. Aceste dezvaluiri au ridicat intreaga clasa politica din Marea Britanie impotriva lui Rupert Murdoch.

Inchiderea publicatiei News of the World, cu o istorie de 168 de ani, in care a reusit sa ajunga printre cele mai populare titluri din Marea Britanie, nu a pus insa capat scandalului interceptarilor telefonice ilegale.

Cazul interceptarilor, care dateaza de la inceputul anilor 2000, a fost deja marcat de arestarea mai multor jurnalisti, retinerea unui corespondent la Casa Regala si a unui detectiv privat, si de mai multe demisii, intre care cea a lui Andy Coulson, directorul de comunicare al lui David Cameron, care a fost editor la NOTW.

In ultimele saptamani, politia britanica a operat mai multe arestari, printre acestea numarandu-se Coulson, dar si Rebekah Brooks, fosta directoare a News International - divizia britanica a News Corp. - si fost redactor-sef al NOTW, insa cei mai multi au fost eliberati pe cautiune.

Se stie ca telefoanele a sute, chiar mii de personalitati - membri ai familiei regale, politicieni, vedete de cinema si sportive - au fost ascultate de jurnalisti.

Magnatul american Rupert Murdoch, in varsta de 80 de ani, a negat ca ar fi responsabilul ultim pentru interceptarile efectuate de cotidianul News of the World, care face parte din trustul sau, cu ocazia audierii sale in Comisia pentru Media din Parlamentul britanic.