Contul de media al Vodafone, al doilea operator local de telecomunicatii si unul dintre cei mai mari investitori in publicitate, a fost gestionat intre februarie anul trecut si iulie anul acesta de catre OMD Romania, agentia grupului Omnicom, ca urmare a unei licitatii la nivel international castigate de Omnicom.

Aceasta schimbare venea dupa ce mai bine de zece ani contul de media al Vodafone (la inceput Connex) a fost gestionat de Universal McCann, agentia din grupul condus de Bogdan Enoiu.

Valoarea contului de media al Vodafone este estimata la circa 15 milioane de euro.

“Dupa un proces de evaluare riguros si foarte competitiv, Vodafone Romania anunta ca Universal McCann a fost selectata ca agentia sa de achizitie si planificare media, incepand cu data de 1 octombrie a acestui an”, a spus Angus Slater, directorul de marketing al Vodafone Romania.

Citeste si:

Vodafone Romania avut anul trecut afaceri de 825 milioane de euro, in scadere cu 12% fata de 2009 si un profit net de 115,9 milioane de euro, la jumatate fata de acum doi ani.

La sfarsitul lunii iunie anul acesta, Vodafone avea aproximativ 8,93 milioane de clienti.