BrandTailors, cea mai mare companie de branding de pe piata locala in functie de cifra de afaceri, estimeaza pentru anul acesta un business similar cu cel din 2010 cand a inregistrat venituri in jurul a 740.000 de euro, a declarat Beatrice Danis (foto), managing partner in cadrul agentiei.
In acest an BrandTailors a lansat 10 proiecte pentru branduri precum Smartree, Kandia sau Naturlich si preconizeaza ca pana la finalul lui 2011 va mai lanse 13 proiecte pentru companii precum TetraPak, Interstar Chim sau Scandia Foods.

Anul trecut compania a avut o cifra de afaceri de 742.000 euro, in crestere cu 42% fata de anul 2009, potrivit Ministerului de Finante. Compania a revenit astfel pe prima pozitie in topul celor mai mari agentii de branding de pe piata locala, ultima data cand a detinut acest loc fiind in 2006.

Cresterea a fost determinata de cele aproximativ 20 de proiecte lansate de companie pentru clienti precum Pepsico, Albalact, LaDorna, Kandia sau Antena 1.

Astfel, BrandTailors a ajuns in 2010 la o cota de circa 20% dintr-o piata estimata la circa 3,7 milioane de euro. Anul trecut segmentul serviciilor de branding a crescut cu aproximativ 15% fata de 2009.

Brandient si Grapefruit, principalii competitori ai BrandTailors, au inregistrat anul trecut afaceri de aproximativ 675.000 de euro, respectiv 585.000 de euro.

Brand Tailors este o companie lansata in 2004 care a lucrat la peste 100 de proiecte pentru clienti precum The Coca-Cola Company, GlaxoSmithKline, Intersnak, Pepsico, Lactalis, Tetra Pak, Albalact, Caroli Foods, Kandia, Azuga Waters, Titan, Tiriac Holdings, Intact Media Group, Smartree sau Petrom.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri