Grupul Leo Burnett a mai castigat titlul si pentru cea mai buna campanie de televiziune pentru brandul Altex (cu spoturile Batman si Starwars) si pentru cea ma buna campanie outdoor si indoor (anotaj stradal, reclame in lifturi, toalete, parcari, sali de asteptare) pentru „Dinozaurii”. Aceasta campanie a fost realizata pentru Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa.

Cea mai buna campanie online a fost „Prima piesa de teatru pe Facebook” realizata de Propaganda pentru Undercloud, iar cea mai buna campanie de radio a fost realizata de Publicis pentru Politia Capitalei. Campania se numeste „Text Kills”.

Premiul pentru campanii de presa scrisa nu a fost acordat.

Pe langa aceste premii au mai fost acordate inca 65 de premii, in total fiind premiate 15 agentii

Agebtiile premiate au fost: Gavrila&Asociatii, GMP Advertising, Graffiti BBDO Bucharest, Grey-G2 Romania, Leo Burnett Group, Lowe&Partners, Next Advertising, Odyssey Communication, Ogilvy Group Romania, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis, Right Media, Saatchi & Saatchi Romania si Webstyler.

Citeste si:

Cele mai premiate branduri ale serii au fost: Altex, Antipa, Bergenbier, Bucegi, Furazolidon, Prigat, Rienergy, Timisoreana si Western Union.

In competitie au fost inscrise 23 de agentii si peste 600 de lucrari. Toate lucrarile participante vor fi incluse in prima arhiva a publicitatii romanesti, care va fi disponibila online pe siteul www.zeceani.ro. In curand si se vor putea viziona si in cafeneaua Insitute, The Café, in perioada 20 octombrie - 1 noiembrie.

Premiile au fost acordate de un juriu format din Adrian Preda - MRM, Alina Gavrila-Bortun - Gavrila si Asociatii, Andrei Tripsa - Three, Bogdan Moraru - Propaganda, Bogdan Naumovici - 23 Communication Ideas, Carmen Tiderle - Leo Burnett & Target, Catalin Rusu - Rusu+Bortun Brand Growers, Claudiu Dobrita- DraftFCB Bucharest, Corina Bacanu - DDB Bucharest, Cristian Munteanu - TBWA, Dani Macarie - Ogilvy Group, Ema Prisca - Grey Worldwide Bucharest, Emilian Arsenoaiei - Arsenoaiei & Matasel, Liviu David - Next Advertising, Liviu Turcanu - Mercury 360, Mihai Fetcu - Lowe&Partners, Mihai Gongu- Graffiti BBDO, Octav Gheorghe - Gavrila si Asociatii, Laura Iane - Saatchi&Saatchi, Razvan Capanescu - Publicis, Sorin Tranca - Friends Advertising, Titus Dumitrescu - Ogilvy Romania, Vali Suciu - Odyssey Communication.

10 ani de creativitate romaneasca este un eveniment organizat de The Institute si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR), in colaborare cu Art Directors Club Romania (ADC*RO), pentru a marca zece ani de realizari in publicitatea romaneasca.