In cadrul evenimentului vor fi dezbatute noile tendinte in afaceri si vor fi prezentate retetele de succes ale specialistilor din domeniul CRM-ului. Conferinta se bazeaza doar pe studii de caz, noi concepte de folosire a CRM-ului in propriul business. Aceste noi tendinte dinamizeaza piata la nivel mondial si dau startul unei noi ere in domeniu.

“ Trebuie sa identificam de fiecare data calea de comunicare adecvata fiecarui client. Summit-ul pe care il propunem nu numai ca are un schimb de reguli si de proceduri, de analize si de studii pe care practicienii de succes le vor impartasi in cadrul conferintei. Dialogul este o oportunitate pentru participanti deoarece vor reusi sa stabileasca legaturi de afaceri. Probabil ca multi dintre noi s-au intrebat de unde incepe CRM-ul.

Specialistii CRM recomanda parcurgerea celor 10 principii pentru o segmentare de succes a clientilor”, a declarat Paulina Pyc, Manager de Proiect.

Citeste si:

Incepand cu sfarsitul anului 2008 situatia economica a lansat provocari deopotriva clientilor si agentiilor, iar majoritatea sectoarelor de business au trecut prin probe dificile pentru a rezista pe piata. Astfel, unul din avantajele acestei perioade s-a dovedit ca reteta a supravietuirii pe piata sa fie un sistem de business organizat – CRM.

Testeaza-ti cunostintele despre CRM si castiga o invitatie la Romania Customer Management Summit.