Consumatorii s-au obisnuit sa vaneze tot mai mult promotiile si reducerile, iar retailerii se intrec in oferi cele mai mici preturi.

Insa pentru a atrage clientii, a-i frapa printr-o formulare sugestiva si a ramane in mintea lor, este nevoie de mai multe ingrediente, adica de o imbinare de elemente rationale si emotionale.

„Cel mai important e gradul de unicitate al mesajului transmis de un astfel de slogan, combinat cu relevanta si proeminenta lui. Un slogan sau o expresie cu adevarat originala supravietuiesc mult dupa finalul oricarei campanii de promovare si aduc beneficii evidente brandului respectiv”, sustine Stefan Liute, cofondator si director de strategie al companiei de branding Grapefruit.

In privinda diferentierii dintre retaileri, el remarca doua aspecte: marimea discountului de sezon, care este factor de influenta determinat pe criterii economice, precum si maniera in care este comunicat el.

„Sloganurile mentionate (selectate de wall-street.ro - n.r.) arata ca in retailul modern din Romania anului 2012 creativitatea si atributele diferentiatoare ale fiecarui brand nu se manifesta in aceste formulari si, poate, in alte parti ale comunicarii”, adauga Liute.

Va prezentam o parte din sloganurile selectate:

Carrefour- Mega reduceri la mii de produse!

Citeste si:

IKEA - Sute de produse cu pana la 50% reducere te asteapta la IKEA.

Mobexpert- Suntem cu totii diferiti. Lichidarile ne plac insa tuturor. Sale. Don't miss. Nu rata lichidarile. Pana pe 15 februarie.

Penny Market - Super oferte valabile in perioada 19.01 - 25.01.2012.

Praktiker - La an nou, reduceri noi!