Lansarea vine la doar cateva luni dupa ce Iordache a cumparat 40% din 2Parale, retea specializata in marketing afiliat condusa de Dorin Boerescu. Marketingul afiliat reprezinta un tip de servicii online prin care un comerciant rasplateste unul sau mai multi afiliati (publisheri, bloggeri) pentru fiecare vizitator sau client adus, conform Wikipedia.

Managerul Leo Burnett, grup cu afaceri de peste 56 de milioane de euro in 2010, a spus ca agentia va avea pana in zece angajati anul acesta. El nu a precizat numele noii companii.

"Zona de comunicare va merge din ce in ce mai mult catre utilitar, iar cea digitala se va indrepta catre tranzactii. Asteptam o crestere semnificativa a ceea ce inseamna e-commerce. De aici vine interesul meu. Este doar primul pas in ceea ce priveste concentrarea noastra pe zona de comert electronic. In primul rand, vom lansa o noua agentie si vom mai si achizitiona companii", a explicat Stefan Iordache intr-un interviu pe care wall-street.ro il va publica in intregime in editia de maine.

Piata de comert electronic a fost estimata anul trecut la circa 300-400 milioane de euro.

Conducerea grupului de comunicare a avut o strategie care in ultimii ani s-a axat foarte mult pe zona de digital, in prezent Leo Burnett avand in portofoliu patru companii specializate pe online: iLeo (infiintata in 2006), Digital Star (2010), The Geeks (2010) si 2Parale (fondata in 2008 de Radu Spineanu), mai mult decat oricare alt grup de pe piata locala. Concentrarea pe acest domeniu vine din faptul ca tot mai multi oameni isi petrec timpul pe internet, pe retele de socializare precum Facebook sau Twitter sau pe site-uri de comert electronic.

Citeste si:

Stefan Iordache a mai precizat ca isi doreste ca anul viitor jumatate dintre cei aproximativ 200 de angajati ai grupului de comunicare sa fie specializati in zona digitala, in timp ce in 2015 jumatate din veniturile Leo Burnett (din fee-uri, mai exact sumele pe care le percep agentiile pentru serviciile oferite clientilor) sa fie generate de online. Iordache nu a facut estimari in legatura cu nivelul la care ar putea ajunge veniturile grupului in trei ani.

Leo Burnett Romania este format din opt agentii: Leo Burnett & Target (creatie), Starcom Mediavest Group (media), 23 communication ideas (creatie), The practice (relatii publice), Ileo (digital), Digital Star (digital), The Geeks (digital) si 2Parale (digital).

Grupul este condus de Ioana (CEO) si Stefan Iordache (COO), cei doi frati punand bazele acestuia in 1994 prin infiintarea agentiei Target Advertising, care in 1996 s-a afiliat la reteaua Leo Burnett. In urma cu doi ani grupul a avut afaceri de 56,4 milioane de euro si un profit net de 1,8 milioane de euro.

Citeste un interviu mai amplu acordat de Stefan Iordache maine, pe wall-street.ro.