Despre modul in care s-a realizat spotul, Irina Burlan, copywriter, explica:

“Pentru ca Bergenbier este berea tuturor barbatilor, am profitat de o inovatie de ambalaj si ne-am gandit ca, printre barbati, sunt si destul de multi “talentati”. Adica personaje care reusesc sa isi raneasca in final cate o mana, manate de curiozitate, de convingerea ca sunt irezistibile in fata unei femei si implicit si a cainelui ei (fie el si un Amstaf irascibil) sau de talentul neexploatat indeajuns la orele de atelier. Pentru ei, Bergenbier Q-Pack cu „grip” este solutia care le permite sa se bucure in continuare de bere, iar pentru toti ceilalti barbati, mesajul ramane la fel de relevant – noul Q-Pack este forma perfect masculina, manevrabila cu o singura mana, care le aduce in orice ocazie berea preferata”.

Spotul „Talentatii” produs de Castel Film si regizat de Alex Maftei este difuzat pe posturile de televiziune: Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV Ro, TV Sport.

Din partea Leo Burnett s-au implicat in desfasurarea proiectului: Bogdan Naumovici - Creative Director, Alexandru Icodin - Art Director, Irina Burlan - Copywriter, Claudiu Teohari – Junior Copywriter; Roxana Dumitru – New Business Director, Alina Floroian – Brand Communication Supervisor, Irina Revnic – Brand Communication Executive; Laurentiu Semeniuc - Strategic Planner, Laura Georgescu-Baron – A/V Production Director, Bogdan Petrovici – Production Manager.

Din partea Interbrew Romania au contribuit la realizarea proiectului: Liviu Irimia - Marketing Director, Stefan Teodorescu - Senior Brand Manager Bergenbier si Bogdan Lefter - Marketing Executive Bergenbier.

Bergenbier este marca a companiei Interbrew Romania, filiala locala a concernului multinational InBev, numarul 1 mondial. InBev mai produce in Romania renumitele marci Stella Artois, Beck’s si Noroc si importa specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden.

Leo Burnett Romania se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania. Detinatoare a titlului de Agentie a Anului in Romania, in ultimii trei ani si de Agentie a Anului in Europa Centrala si de Est in 2005, Leo Burnett este si prima agentie romaneasca finalista la festivalul de la Cannes.