"Sunt cateva opinii despre valoarea pietei. Multe cifre sunt prea mari ca sa fie reale, iar altele sunt prea mici, pentru ca ignora piata gri si este dificil sa o ingnori. Tind sa am incredere in parerile moderate, care sunt in jurul a 35 de milioane de euro", explica Rosenberg.

Estimarile pentru 2012 pentru piata de OOH erau estimate la circa 30-40 de milioane de euro.

Affichage Romania este o companie cu afaceri de circa 8 milioane de euro anul trecut si 60 de angajati.

"Cred ca cele mai importante tendinte anul acesta vor fi reglementarea si disciplina. Adica vom avea un cadru corect astfel incat inovatia sa se dezvolte asa cum trebuie. A treia tendinta este mai degraba o speranta si mai putin un trend si se refera la un echilibru in relatia dintre clienti, agentii si structurile de media"

Citeste si:

Piata de media (achizita de spatiu publicitar) a fost estimata la circa 300 de milioane de euro anul trecut,in jur 63% din suma (aprox.190 de milioane de euro) fiind investita in reclame pe televiziune, conform agentiei de media Initiative.

Reclamele pentru televiziune sunt urmate de internet (cu 41 de milioane de euro), OOH (30 mil. euro), presa scrisa (23 mil. euro) si radio (18 mil. euro).

Printre competitorii Affichage Romania se numara Epamedia (Euromedia si Beta Cons) si Getica.