S-a produs insa o adevarata revolutie, asteptarile fiind depasite cu mult, iar piata online a trecut in primul trimestru al anului de 2.000.000 euro net. O suma mica daca ne comparam cu celelalte canale media, insa se stie ca acesta e doar sfarsitul perioadei de pionierat la care Imedia a contribuit considerabil inca de acum 6 ani.

In acest context, Imedia va depasi anul acesta primul milion de Euro. Suntem unul din cei mai importanti jucatori de piata de publicitate online, am atins in primul trimestru un volum net de 450.000 euro si ne-am dublat reteaua fara sa neglijam standardele de calitate cu care am obisnuit deja piata.

Imedia – creativitate maxima

Publicitatea clasica, prin campanii de bannere, este o solutie la indemana, la care apeleaza 90% din advertiseri. Imedia a avut insa curajul sa propuna clientilor si solutii inovatoare, in functie de specificul fiecaruia. Asa s-au dezvoltat: motorul de cautare de produse in farmaciile Sensiblu, prezent de 4 ani pe www.eva.ro - instrument eficient de branding pentru client si totodata un serviciu in plus oferit vizitatorilor site-ului; primele campanii de sampling online de pe Internetul romanesc, pentru clienti precum Unilever si Johnson Wax; microsite-uri create special in paginile site-urilor Imedia pentru anumite produse sau promotii ale clientilor, care au avantajul rapiditatii executiei si al contactului direct al consumatorilor cu produsul, de care au beneficiat clienti precum Strep, Urgo sau Aquafresh; primele campanii de publicitate contextuala din Romania (octombrie 2005), felicitari virtuale personalizate sau branduirea unor servicii speciale ale site-urilor, precum Amigo pentru clubul Eva. Solutiile neconventionale, precum si construirea unor pachete adaptate fiecarui client si formate din mai multe combinatii de servicii asigura succesul pe Internet.

Siturile Imedia – Branduri puternice pe o piata invadata de produse contrafacute

Asocierea cu site-uri care si-au creat o relatie speciala cu utilizatorii, si care asigura astfel credibilitate comunicatorilor, este esentiala pentru campaniile web.

Imedia are in portofoliu o retea de site-uri premium, care au devenit cunoscute prin continutul bogat si traficul ridicat. Eva, Bumerang, Cinemagia, Bizcity, Stiri24.ro – „starurile retelei” au devenit puncte de reper in inimile internautilor si si-au creat o legatura speciala cu acestea. In al doilea rand situri precum Program24.ro Topsanatate.ro, Automarket.ro, Biznews.ro isi vor ocupa curand binemeritate pozitii de leader datorita cresterii considerabile de trafic inregistrate in ultimele 4 luni si nu numai. Reteaua este completata spectaculos de situri cu profil sportiv gen SportTotal si TotalSport precum si Wall-Street, 9AM.ro, Ziare.com, TopGear.ro si lista nu se opreste aici.

Brandurile dau valoare adaugata campaniilor desfasurate in reteaua Imedia depasind calculele reci ale media-buyerilor care obisnuiesc in general sa se raporteze la date de audienta seci, indoielnice, fara sa tina seama de un element esential al publicitatii: „people buy brands”.